„Vacanta care mi-a schimbat viata” (Calimanesti 2017)

Era o zi  de vara , eram  prin  curte, si ce imi  vine sa intru pe site sa vad   daca de data  asta am noroc la un bilet in statiune  prima data am pierdut .Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar  ca  eram in sfarsit pe lista . Gandurile imi zburau  eram in culmea fericirii.

O clipa de neatentie   si era   sa  pierd   iar mai  aveam doar o zi sa ma prezint la ghiseu  pentru ridicarea  biletului

M-am dezmeticit din starea de euforie  in care eram  de cand vazusem  si incepusem  sa imi fac ganduri si planuri , nici somn  nu am avut in accea noaptea .

A doua zi  era o zi  de luni , afara ploua  torential ,  ma simteam dezamagit  vroiam sa renunt  dar  entuziasmul  serii anterioare  era inca viu  .

M-am  imbracat  am luat umbrela  si am plecat .

Ajuns acolo  eram printre primii veniti  si nu a durat  mult si am luat biletul , mai aveam  o saptamana  pana la plecare .

Zilele trec , soseste  ziua plecarii, afara era  foarte cald  desi era dimineata in jurul orei 8 .

Gandurile si nerabdarea  isi faceau  simtita prezenta , nu eram singur   eram  cu  tati ..

Am  completat  biletul  tati a plecat si  eu  am  mai   asteptat  inca   cateva   minute  trenul .

Urcat in tren  am  gasit   un  loc  la intamplare   langa  geam  si m-am asezat .

O  cursa  de   doua  ore    si  ceva a fost  obositoare  si  parca  a durat  o vesnicie , era foarte cald  eram  imbracat  in camasa  alba  ,

era transpirata toata.

Am  asjuns  la  hotel  in jurul  orei  17,  am   schimbat  doua  vorbe  cu  colegul  de  camera  mi-am  facut  un   dus  desi  eram  foarte  obosit  nu  am putut sa rezist  sa nu  cobor  sa fac   cunostita  cu locul,  sa imi  fac o poza  in fata hotelului

Am stat  la hotelul  Central   camera 311 etaj 3  o  camera  de doua  persoane  micuta  dar curata .Nu am mai tinut  cont  intrucat  nu   imi placea sa  stau in  camera decat seara  dupa  ora 22 .

Am   inceput  programul  chiar de a doua zi  cu o vizita  la medicul statiunii  pentru a afla procedurile.

Dimineata incepea la 7  cu un mic dejun  nu foarte  consistent dar  nici  rau  nu era .Pot sa  spun  mesele  erau  la ore  decente  si   preparatele  erau  destul  de bune .

Procedurile mele erau programate  dimineata  la  ora  10  si  pana la 13 erau  deja terminate .Acest program  a tinut pe tot parcursul  sejurului

Dar cel  mai mult  am apreciat  aerul  curat  si peisajul  care era superb  desi  era o zona mica   dar foarte bine intretinuta .

In  zilele ce au urmat   am urmat procedurile , iar  sambata  si duminica  nu  aveam proceduri  si  imi  umpleam  timpul  cu  plimbari, vizite , poze  alaturi  de  colegul  meu  Adrian.

Aceasta  vacanta a insemnat mult pentru mine  deoarece  am  reusit sa  indrep o deficienta  din nastere .Voi repeta experienta.

Iata mai jos o mica parte  din poze facute de mine .